Korporatīviem un individuāliem klientiem
Profesionāli mēbeļu risinājumi – no izvēles līdz montāžai
Viens no mūsu galvenajiem mērķiem ir izveidot tādu biroja vidi, kas nodrošinātu vislabākos apstākļus Jūsu darbam


(A) Pirms mēbeļu piegādes: klienta vides izpēte

 

  • Darba procesu  analīze – izpētām Jūsu komandas darba plūsmu, mijiedarbību un dokumentu izmantošanas un glabāšanas prasības
  • Telpu analīze – izmērām telpas, ja tas ir nepieciešams, zonējam darba vietas un analizējam efektivitātes iespējas
  • Vērtību un identitātes ievērošana - mēbeļu dizains atspoguļo Jūsu uzņēmuma profesionālo tēlu, kultūru un estētiskās vēlmes

 


(B) No projekta līdz realizācijai: vienkārša rīcības secība

 

  • 3D vizualizācijas un detalizēti plāni – Jūs redzēsiet gatavo risinājumu jau pirms tā īstenošanas
  • Detalizēta izmaksu tāme - stādām detalizētu tāmi bez slēptiem maksājumiem
  • Dinamisks pielāgošanas process – labojam un pilnveidojam risinājumus atbilstoši Jūsu atsauksmēm
  • Viss vienā vietā – iespēja iegādāties visas nepieciešamās mēbeles no viena piegādātāja

 


(C) Piegāde un montāža

 

  • Tehniskā plānošana un loģistika – pētām piegādes un uzstādīšanas ierobežojumus, lai nodrošinātu gludu procesu, pat sarežģītās vietās
  • Reāllaika komunikācija – informēsim Jūs par pasūtījuma izpildes gaitu
  • Reakcija uz neparedzētām situācijām – meklējam problēmas risinājumus

 


(D) Pēc montāžas

  • Apmācība – palīdzam Jūsu darbiniekam apgūt jaunās mēbeles un iekārtas
  • Elastīgi pakalpojumi – mēbeļu pārvietošana, rekonfigurācija, remonts vai utilizācija
  • Nepārtraukta sadarbība – mēs rūpējamies par Jūsu komfortu ilgtermiņā

 Kāpēc izvēlēties mūs?


Pieredze korporatīvo projektu realizācijā
Personalizēti risinājumi, nevis standarta pieeja
Minimāli traucējumi Jūsu darba procesiem
Atbildīga pieeja katram projekta posmam

 

Sazinieties ar mums, lai izveidotu darba vidi, kas pilnveidos Jūsu biznesu!


 Atbalsts
Mēs sniedzam atbalstu – no sākotnējās idejas līdz gatavam risinājumam

1. Dizaina un plānošanas konsultācijas

  • Personificēti dizaina risinājumi – mēs palīdzam izvēlēties stilu, materiālus un funkcionalitāti, kas atbilst Jūsu vajadzībām
  • 3D vizualizācija un maketēšana – Jūs varat redzēt un pielāgot mēbeles pirms pasūtīšanas
  • Telpu plānošana, zonēšana – optimizēsim izvietojumu, lai maksimāli izmantotu platību

2. Tehniskās ekspertīzes

  • Akustiskās konsultācijas – palīdzam izveidot ērtu vidi ar pareizo skaņas absorbciju un trokšņu kontrole
  • Ergonomskie risinājumi – ieteiksim mēbeles un izkārtojumu, kas samazina nogurumu un uzlabo darba efektivitāti
Ask us
 To main
 E-pasts
 Site map
 Print
 
 Office furniture
 Executive & Managers
 Workstations
 Height adjustable desks
 Benches systems IT
 Conference room for executive
 Conference rooms systems
 Conference folding tables
 Receptions
 Storing solutions
 Lockers
 Office dividing walls
 Auxiliary furniture and interior elements
 Green оffice
 

Utila

Utila

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Office address: 125 Str. Lacplesa, LV-1003 Riga
Legal address: 125 Str. Lacplesa, LV-1003 Riga
© City Office 2007-2025