Ka_Izveidot_Jauno_biroju 


Pirms projekta īstenošanas.

 

Jaunu biroju ēku celtniecība, biroja pārvietošana vai tā interjeru pārbūve ir stratēģisks ieguldījums. Tas var sniegt uzņēmumam daudz priekšrocību. Piemēram, tas var palīdzēt atvieglot veicamo darbu, piesaistīt jaunus talantus un noturēt uzņēmumā vērtīgus darbiniekus. Vizuāli pievilcīgs birojs rada labu pirmo iespaidu, bet tas vēl nav viss. Lai sasniegtu vēlamo efektu, projekts ir stingri jāpamato.
Biroju telpu sadalīšana atsevišķās zonās un pareiza biroja aprīkojuma atrašanās vieta būtu jāizlemj pašā pirmajā posmā, kad vēl ir iespējams veikt dažas izmaiņas projektā - var būt nepieciešams uzbūvēt papildu starpsienas vai, piemēram, ieviest risinājumus attiecībā uz gaisa kondicionēšanu vai akustiku.


Ko jūs varat iegūt rezultātā?

Pareizi izstrādāta biroja telpa piedāvā vairākas priekšrocības uzņēmumam un tā darbiniekiem. Šis ir ieguldījums, kas drīz nodrošinās atdevi.


CILVĒKI

  • Spēja ērtos apstākļos veikt dažādus uzdevumus;
  • Darbinieku efektivitātes, apmierinātības un iesaistīšanas uzlabošana;
  • Spēcīgāka identificēšanās ar darba vietu;
  • Atvieglots vērtīgu darbinieku piesaistīšanas un noturēšanas uzņēmumā.

PROCESS:

  • Tiek samazināts to faktoru skaits, kas novērš darbiniekus no savu pienākumu pildīšanas;
  • Vienkāršāka sadarbība starp komandām vai nodaļām;
  • Atvieglota informācijas apmaiņa;
  • Jaunu tehnoloģiju izmantošana, kas uzturēt uzņēmumā notiekošos procesus.


VIETA:

  • Biroja organizēšana, ņemot vērā visas vajadzības;
  • Telpas optimizācija un biroja ekspluatācijas izdevumu samazināšana;
  • Spēja pielāgot telpu dažādām situācijām un nepieciešamības gadījumā mainīt tās iekārtas izvietojumu;

Jauns birojs: apdomāta lēmuma pieņemšana.

Divas galvenās darbības, kas notiek birojā - koncentrācija un komunikācija - prasa šo zonu sadalīšanu, lai darbinieki darbotos efektīvi, netraucējot viens otram. Beztrokšņa telpa, korporatīvā bibliotēka, kabīne ar akustiskajām sienām, dažādu izmēru sarunu telpas, projektēšanas un radošās darba vietas vai dīvāni, kas izvietoti publiskajā telpā - darbinieka darba vietas izvēle ir atkarīga no tā veicamā uzdevuma tipa šajā brīdī.
Ir arī vērts darbiniekiem piedāvāt atpūtas zonu.
Biroja zonas.



Biroja zonēšana.


Ir arī vērts darbiniekiem piedāvāt atpūtas zonu.

Ka_Izveidot_Jauno_biroju

Jautājiet mums
 Uz sākumu
 E-pasts
 Lapas karte
 Drukāt
 
 Biroja mēbeles
 Vadītāja mēbeles
 Biroju mēbeļu sistēmas
 Elektriski augstumā regulējami biroja galdi
 Mēbeles IT - nozare
 Konferenču telpa vadītāja
 Konferenču mēbeļu sistēmas
 Konferenču saliekamie galdi
 Recepcijas
 Dokumentu glabāšanas sistēmas
 Mantu glabāšanas sistēmas [Lockers & Lodges]
 Biroja starpsienas
 Papildus mēbeles un interjera elementi
 Zaļais birojs
 

Andrea

Andrea

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Ofisa adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
© City Office 2007-2024