CityOffice koncepcijas pamatā ir biroja vides visaptveroša perspektīva. Tas nozīmē to, ka uzmanība tiek vērsta ne tikai uz atsevišķiem mēbeļu elementiem, bet arī uz biroja vidi kopumā.


Mūsu pakalpojumu klāsts sastāv no četriem galvenajiem moduļiem:

  1. Klientu vajadzību analīze
  2. Macro plānojums
  3. Micro plānojums
  4. Produkti


Šī moduļu struktūra palīdz mums skaidri un ātri izprast klientu vajadzības, vēlmes un prasības. Šie četri moduļi pastāv neatkarīgi viens no otra un tie ir autonomi.
 

  1. Klientu vajadzību analīze precīzi nosaka klienta galvenās vēlmes un prasības, attiecībā uz struktūras plānošanu, kompānijas vērtībām un prestižu. Te nepieciešams pievērst uzmanību darba struktūras maiņai birojā, ņemot vērā galvenās tendences un iekļaut tās plānošanas procesā.

    Šajā posmā ir nepieciešams noteikt un aprakstīt darba gaitu, izstrādes procesu un darbinieku devumu. Tāpat nepieciešams novērtēt telpu izkārtojumu un zonas, kā arī darba vietu skaitu.
     
  2. Pēc Macro plānojuma skices izstrādes (Macro Layout) jānosaka zonas un teritorijas, saskaņā ar klientu vajadzību analīzi, un jāizvieto darba vietas orientējoši attiecīgajās vietās.

    Macro plānojumam ir jābūt balstītam uz jau esošajām ēkas plānojuma iezīmēm, tādējādi nodrošinot attiecīgā biroja plānošanas un izstrādes efektivitāti.
     
  3. Micro plānojums (Micro Layout) nodrošina detalizētu telpas zonu un darba vietu sadalījumu, saskaņā ar darba prasībām. Rezultāts nosaka telpu organizētību, kas atspoguļojas biroju un koridoru sienās, skapjos un paneļos, darba vietu galdu tipoloģijā, palīgiekārtās, mēbelēs un sēdvietās.
     
  4. Ceturtajā un pēdējā projekta realizācijas posmā tiks izvēlētas mēbeļu sērijas no mūsu piedāvājuma klāsta. Biroja mēbeļu sortiments (materiāli, krāsas, stils) tiks noteikts tikai šajā posmā. Izvēle tiks balstīta uz galvenajām klienta vajadzībām un vēlmēm, ņemot vērā iepriekš sastādītās izmaksu tāmes.
     

CityOffice produktu klasifikācija ļauj ideāli izplānot un realizēt visas biroja telpas zonas un nodalījumus. Šīs koncepcijas mērķtiecīgais raksturs attiecībā uz organizāciju, funkcionalitāti, krāsām, materiāliem un virsmu pārklājumiem rada funkcionālu vērtību mūsu klientiem. Šāds birojs ļauj izteikti izjust biroja korporatīvo stilu un garantē motivējošu atmosfēru.

Jautājiet mums
 Uz sākumu
 E-pasts
 Lapas karte
 Drukāt
 
 Biroja mēbeles
 Vadītāja mēbeles
 Biroju mēbeļu sistēmas
 Elektriski augstumā regulējami biroja galdi
 Mēbeles IT - nozare
 Konferenču telpa vadītāja
 Konferenču mēbeļu sistēmas
 Konferenču saliekamie galdi
 Recepcijas
 Dokumentu glabāšanas sistēmas
 Mantu glabāšanas sistēmas [Lockers & Lodges]
 Biroja starpsienas
 Papildus mēbeles un interjera elementi
 Zaļais birojs
 

Bāra Letes

Bāra Letes

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Ofisa adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
© City Office 2007-2022