1.1. Birojs. Analizējot uzņēmuma organizatorisko struktūru, to cerības un iespējas, var tikt organizēta profesionāli iekārtota darba vietu. Uzkrātās zināšanas ir personīga pieeja katrai telpas platībai. Tādā veidā mēs nodrošinām rīcības brīvību darbiniekiem, kas izpaužas viņu dara kvalitātē.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
BIROJA MODUĻI & ZONAS: 
(1) Vienas & vairāku personu birojs (cellular office) – birojs, vadītāju darba vieta, direktora darba vieta.
(2) Sekretāra birojs,
(3) Recepcijas & Uzgaidāmā zona,
(4) Atvērtā plānojuma birojs (Open Space office),
(5) Zvanu centrs (Call center),
(6) Arhīvs,
(7) Konferences & Semināru telpa,
(8) Apmācības telpa
(1) Vienas & vairāku personu birojs (cellular office):
1.1. Birojs. Analizējot uzņēmuma organizatorisko struktūru, to cerības un iespējas, var tikt organizēta profesionāli iekārtota darba vietu. Uzkrātās zināšanas ir personīga pieeja katrai telpas platībai. Tādā veidā mēs nodrošinām rīcības brīvību darbiniekiem, kas izpaužas viņu dara kvalitātē.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
1.2. Vadītāja birojs. Vadītāja kabinets ir specifiska un individuāla vieta birojā, kas ir būtiska uzņēmuma noformējumā. Tādēļ tai vajadzētu būt pielāgotai darba raksturam, saskaņā ar funkcijām un vadītāja pakāpi. Labi pārdomāts, ar pareizu telpas sadali iekārtots vadītāja biroja kabinets, ļaus Jums un Jūsu kolēģiem justies un strādāt ērti.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas: Longplay, Luna, Oko Manager, Mirage Manager, Primo space Manager, Mixt
Krēsli:
1.3. Augstāko vadītāju birojs.
Šim komplektam ir augsta līmeņa vizuālais izskats, kas parāda vērtības un personību. Vadītāja kabinets ir tā vieta, kur visi mazākie pavedieni sanāk kopā. Aprīkota tā, lai gūtu panākumus. Komunikācija, koordinācija, reprezentativitāte – viss vienā. Privātums, diskrētums un konfidencialitāte visaugstākajā līmenī prasa arī stila gaisotni un skaidrību. Izvēlētā dizaina valoda ir vairāk kā tikai fons – tas ir nešaubīgs apliecinājums uzņēmuma vērtībām un vadības filozofijai. Tas ir avots.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
Krēsli:
(2) Sekretariāta birojs:
Sekretariāts ir katra uzņēmuma sirds. Tā ir vieta, kur mēs uzmanību pievēršam rīcības brīvībai informācijas apmaiņas jomā, dokumentācijai un nepieciešamajām lietām, kas vajadzīgi strādājot šajā pozīcijā. Šī darba vieta apvieno pieejamību un privātumu.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
Krēsli:
(3) Recepcija & Uzgaidāmā zona:
Pirmā uzņēmuma reprezentācija. Fokusa punkts korporatīvajai identitātei. Uzņēmuma kultūra ir izrādīta un reprezentēta personāla locekļiem un viesiem, detaļas un procesi tiek iespiesti gaidošās personas atmiņā.
3.1. Recepcija: uzņēmuma veiksmīgs profils ir atkarīgs no pirmā iespaida. Recepcija ir vieta, kur notiek pirmais kontakts ar klienta organizatorisko kultūru. Neatkarīgi no tā, kas atrodas telpā, ir jāievēro dažas funkcijas – jābūt piemēroti organizētām, kas sniedz iespēju sadarbībai ar citām organizācijām, lai klienti ātri un efektīvi saņemtu drošu informāciju. Profesionāls dizains reprezentē uzņēmumu un pierāda cieņu attiecībā pret apmeklētājiem.
Gaidīšana ir neparedzēta darbība, kurai nevajadzētu ilgt pārāk lielu laika brīdi.
3.2. Uzgaidāmā zona: ielūgums skatīt un būt skatāmam. Laba iespēja nostiprināt pirmos iespaidus par uzņēmumu, tās korporatīvo identitāti – parādīt daļu, norādot kas būs priekšā.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
Krēsli:
Dīvāni un mīksto mēbeļu sistēmas:
(4) Atvērtā plānojuma birojs - Open Space office:
Open Space office ir daudz-uzdevumu platība. Šādas telpas organizācijas pieprasa analīzi par to vietu uzņēmuma struktūrā. Tā ir atkarīga plānojuma grupu darba vietām, tehniskajām 'salām', kopīgās platības un atklātiem un slēgtiem ceļiem. Pareiza platības organizācija veicina sadarbību un uzsver individualitāti.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
(5) Zvanu centrs (Call center):
Zvanu centra telpa ir pakļauta īpašai funkcijai. Savienojamība uz vienas virsmas vairākas darba vietas, nodrošinot piekļuvi IKT infrastruktūrai, pārvietošanās ceļiem un ērtiem darba apstākļiem, ir pamata prasība attiecībā uz telpas viendabīgo darbu.
Izmantojamā biroja mēbeļu sistēmas:
Krēsli:
(6) Dokumentu/ materiālu Arhīvs:
Arhivēšana ir cieši saistīta ar plašsaziņas līdzekļu vadīšanas noteikumiem, kuru dati tiek reģistrēti, nodrošinātas nepieciešamās kopijas, dokumentu uzglabāšanas ilgums un vieta pieejama dažādos vadības līmeņos un tiek nodrošināta aizsardzība pret piekļuvi nepiederošām personām.
Izmantojamās biroja sistēmas:
Mobilo arhīva plauktu sistēma Litreg,
Skapji:
Krēsli:
(7) Konferences & Semināru  telpa
(8) Apmācību telpa:
Konferences telpa ir platība dažāda veida sanāksmēm – vieta prezentācijām, pārrunām, apmācībām un mazāk formālām tikšanām starp uzņēmumiem. Rīcības brīvību nodrošinās atbilstoši atlasīts aprīkojums – šajā daudzfunkcionālajā darba zonā satiekas lietotāju dažādās vajadzības un vēlmes.
Izmantojamās biroja mēbeļu sistēmas:
Krēsli:
 

Jautājiet mums
 Uz sākumu
 E-pasts
 Lapas karte
 Drukāt
 
 Biroja mēbeles
 Vadītāja mēbeles
 Biroju mēbeļu sistēmas
 Elektriski augstumā regulējami biroja galdi
 Mēbeles IT - nozare
 Konferenču telpa vadītāja
 Konferenču mēbeļu sistēmas
 Konferenču saliekamie galdi
 Recepcijas
 Dokumentu glabāšanas sistēmas
 Mantu glabāšanas sistēmas [Lockers & Lodges]
 Biroja starpsienas
 Papildus mēbeles un interjera elementi
 Zaļais birojs
 

Happy Bar

Happy Bar

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Ofisa adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
© City Office 2007-2022