Biroja telpa

 

Ir skaidra saistība: telpiskās konstrukcijas ietekmē mūsu labklājību, kā arī motivāciju, un radošumu un produktivitāti. Tādēļ birojiem jābūt veidotiem gan funkcionāliem, gan acij patīkamiem.

City Office tiecas izstrādāt holistiskas biroja telpas, jo birojs ir vairāk kā tikai telpa, kur tiek veikts darbs. Tā ir vieta, kur cilvēki pavada lielāko daļu sava laika, kur notiek mijiedarbība un dzimst inovācijas, kur veidojas ekonomiskie procesi un izveidojas ierasta kārtība. Lai varētu tikt sasniegta biroja efektivitāte un kvalitāte, ir jāievēro daži nosacījumi.

 

 

Viens no nosacījumiem, kas jāņem vērā biroja telpas plānošanas procesā, ir noteikt savas vajadzības: vai tā ir komunikācija, koncentrēšanās, relaksācija vai radošums – visām šīm vajadzībām ir jābūt novērtētām. Šajā procesā interjera dizains un darba vietas aprīkojuma koncepts papildina viens otru. Vienīgi atbilstoša biroja telpas sadale rada uzbūvi, kas ir veicinoša darbam un komunikācijai, kā to pieprasa noteiktais konteksts.

Vai zinājāt, ka 80% no inovācijām ir radušās strādājot cilvēkiem ar seju pret seju? Tas nozīmē: komunikācijai vajadzētu būt ne tikai veicinātai, bet arī aktīvi iekļautai, nodrošinot piemērotu biroja telpas iekārtojumu. Pēdējos gados birojos ir palielinājušās komunikatīvās zonas: 2000. gadā tās aizņēma 17% no kopējās biroja platības, tad 2010. gadā komunikatīvajām zonām tiek atvēlēti ~ 37% no kopējās biroja platības.

 

 

Vēl viens nozīmīgs nosacījums, kas jāņem vērā plānojot biroja telpu, ir tās efektīva platības izmantošana.

Platības koncepcija tiek plānota Macro un Micro līmenī (Micro & Macro layout), pamata izvietojuma modeļa analīze, iedalot to pēc individuālām vajadzībām. Galvenais likums ir censties pēc maksimālas elastības, kas pieļauj vieglas un vienkāršas konfigurācijas. Micro līmenis, kas balstīts uz Makro līmeni, ietver individuālas platības plānojumu.

Pirmajā posmā tiek iedalīts biroja telpas platības plānojums zonās. Otrajā posmā plānojam šīs zonas sīkāk, nosakot paralēlas režģa līnijas, kā arī pārvietošanās ceļus.

Nākamais etaps biroja telpas plānošanas procesā ir moduļu izvēle. Modulis definē maināmu vienību. Moduļa platums un dziļums iekļaujas iepriekš izstrādātajā režģī. Dažādi moduļi ir pieejami, kas var tikt pārvietoti izveidotajā tīklā. Šī sistēma nodrošina sakārtotību un elastību, un ir īpaši piemērota lielākiem objektiem.

  

  

Pēc moduļu izvēles, telpas veids tiek noteikts kopā ar mēbeļu koncepciju. Tas ir svarīgi, lai noteiktu telpas funkcijas – vai fokuss ir vērsts uz koncentrēšanās, komunikācijas, komandas vai individuālu darbu. Ja vajadzības mainās, moduļi var būt apmaināmi. Galvenais aspekts ir: biroja iekārtojuma pielāgošanai ir jābūt vieglai un efektīvai. Tādējādi biroji var būt pielāgojami mainīgajām lietotāja formas un funkciju vajadzībām.

 

  

Saistītie linki: Micro & Macro Layout

 

Izmantojamās biroju mēbeles:

·         Biroja galdi

·        Dokumentu skapji un atvilktņu bloki

·         Vadītāja kabineta biroja mēbeles

·        Konferenču galdi, saliekamie konferenču galdi

·         Biroja starpsienas

·         Recepcijas

·         Ergonomiski biroja krēsli

·         Apmeklētāju krēsli

·         Mīkstās mēbeles uzgaidāmajām zonām

·        Arhīvi

 

 

Jautājiet mums
 Uz sākumu
 E-pasts
 Lapas karte
 Drukāt
 
 Biroja mēbeles
 Vadītāja mēbeles
 Biroju Mēbeļu Sistēmas
 Mēbeles IT - nozare
 Konferenču telpa vadītāja
 Konferenču mēbeļu sistēmas
 Recepcijas
 Dokumentu glabāšanas sistēmas
 Biroja starpsienas
 Papildus mēbeles un interjera elementi
 

Crystal mēbeles

Crystal mēbeles

T: +371 67 277 774
M: +371 29 233 556, +371 29 519 270,
info@city-office.lv, projekti@city-office.lv
Ofisa adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 125, LV-1003 Rīga
© City Office 2007-2018